Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


MARKETING W INTERNECIE. POZIOM 1- Jak zbudować relacje za pośrednictwem internetu?

Termin szkolenia:  do uzgodnienia

Szczegółowy program szkoleń:

Dzień 1
Lojalność w internecie

  1. Znaczenie Internetu dla działalności marketingowej firm – fakty i mity
  2. Serwis internetowy jako oś komunikacji marketingowej w Internecie 
    • 10 najczęstszych błędów w tworzeniu witryn internetowych
    • Metodyka budowy skutecznego serwisu internetowego
    • Triada konstrukcji dobrego serwisu www – ergonomia, kreacja i technologia
    • CMS – czyli czym jest profesjonalne zarządzanie treścią serwisu i jak dobrać optymalny system klasy Content Management
    • Case studies
  3. Budowanie lojalności w sieci  - Narzędzia lojalnościowe w serwisie internetowym
    • „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
    • Aplikacje do obsługi klienta
    • Identyfikacja i personalizacja
    • Cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
    •  Dostarczenie unikalnej wartości
    • Case studies
  4. E-mail marketing – Skuteczne wykorzystanie e-mail marketingu do kształtowania lojalności Internautów 
  5. Extranet i Intranet – budowanie lojalności pracowników i parternów zewnętrznych
  6. Programy lojalnościowe w Internecie – modele i przykłady 
  7. Web 2.0 - nowoczesne narzędzia kształtowanie lojalności w Internecie
Dzień 2
Nowoczesna promocja w internecie i dobre zarzadzanie projektem e-marketingowym
  1. Reklama internetowa – co trendy a co passe?
    • Rodzaje i formy reklamy internetowej
    • Zasady budowy reklam interaktywnych
    • Metody pomiaru skuteczności i efektywności kampanii reklamowych w Internecie
    • Jak przeprowadzić skuteczną i efektywną kampanię reklamową w sieci? 
    • Case studies
  2. Internet PR czyli jak kreować swój wizerunek w sieci
    • Dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
    • InternetPR w serwisie firmowym
    • E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
    • News prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
    • Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
    • Case studies
  3. Badania marketingowe w Internecie
    • Badania typu site-centric i user centric
    • Badania źródeł pierwotnych i wtórnych
    • Narzędzia badawcze, zasady ich wykorzystywania i konstrukcja
    • Case studies
  4. Nowe wskaźniki badania skuteczności i efektywności e-marketingu
    • Wskaźnik lepkości / śliskości
    • Wskaźnik zapotrzebowania na serwis internetowy
    • Wskaźnik świeżości
    • Wskaźnik skupienia
  5. Jak dobrze przeprowadzić projekt e-marketingowy?
    • Przygotowanie briefu e-marketingowego
    • Rynek agencji interaktywnych w Polsce
    • Kryteria wyboru agencji interaktywnej
    • Zasady dobrej współpracy z agencją interaktywną
    • Etapy projektu 
Trener
Dr. Grzegorz Mazurek-Niezależny konsultant, praktyk e-marketingu i internetPR. Od 2000 roku związany z branżą internetową. Podczas pracy jako Project Manager w K2 Internet SA– wiodącej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów e-marketingowych i internetPR dla takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy. Przed dołączeniem do K2, współtworzył bankowość internetową Kredyt Banku S.A., zajmując się również e-marketingiem. Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych, tj. Brief, Marketing w Praktyce, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media. Prelegent i trener w szkoleniach i wykładach organizowanych przez m.in. Questus, Institute for International Research, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego czy Instytut Zarządzania. Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.

Koszt udziału w szkoleniu:

do uzgodnienia

Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264134 osób odwiedziło tą stronę.