Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


EFEKTYWNOŚĆ MARKETINGU. POZIOM 1 - Controlling działań marketingowych z wykorzystaniem wskaźników marketingowych

Termin szkolenia: do uzgodnienia

Program warsztatów:

Dzień  1
 
Strategiczna kontrola skuteczności i efektywności marketingu (symulacja)
Poprzez rywalizację w grze symulacyjnej, uczestnicy warsztatów  nabywają praktyczną wiedzę i umiejętności z zakresu wykorzystania narzędzi rachunkowości zarządczej w marketingu.

  1. Pierwszy etap symulacji - wprowadzenie do kontroli marketingowej
    1. wartość firmy, rachunek wyników a skuteczność marketingu 
    2. analiza kosztów a efektywność działań marketingowych
  2. Drugi etap symulacji  budżetowanie 
    1. metody tworzenia budżetów marketingowych 
    2. kontrola realizacji budżetów
  3. Trzeci etap symulacji  rentowność działań marketingowych 
    1. zarządzanie rentownością w marketingu strategicznym 
    2. analiza progu rentowności
  4. Czwarty etap symulacji  efektywność projektów marketingowych 
    1. efektywność projektów badań rynku 
    2. efektywność projektów komunikacji marketingowej
  5. Piąty etap symulacji  rentowność inwestycji marketingowych 
    1. kalkulacja efektywności inwestycji w działania marketingowe 
    2. podsumowanie gry strategicznej ? wnioski i kryteria sukcesu marketingu

Dzień 2

Taktyczno-operacyjna kontrola skuteczności i efektywności marketingu (case-studies)
W drugim dniu warsztatówuczestnicy na podstawie analizy case-studies z  różnych sektorów (B2B, B2C, usługi) analizują kryteria sukcesu programów  marketingowych  w zakresie oceny sytuacji rynkowej i kompozycji marketing-mix.

  1. Wskaźniki marketingowe - istota
    1. wskaźniki marketingowe na podstawie gry symulacyjnej 
    2. podział wskaźników marketingowych
  2. Wskaźniki marketingowe w ocenie sytuacji rynkowej 
    1. wskaźniki w analizie strategicznej 
    2. wskaźniki w analizie rynku 
    3. wskaźniki zachowań klientów
  3. Wskaźniki marketingowe w brandingu, pricingu i kanałach marketingowych 
    1. wskaźniki pozycji marki 
    2. wskaźniki cenowe 
    3. wskaźniki oceny dystrybucji
  4. Wskaźniki komunikacji marketingowej ATL / BTL 
    1. podstawowe wskaźniki sukcesu kampanii reklamowych 
    2. ocena kampanii marketingu bezpośredniego

Trener
Michał Dziekoński - marketer-praktyk, konsultant i trener - koordynuje od strony merytorycznej programy the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, prowadząc m.in. zajęcia z bloków: Marketing Research and Information oraz Marketing Management in Practice. Z marketingiem związany jest od samego początku kariery zawodowej –aktualnie jako Chief of Marketing Section w jednej z większych firm, gdzie odpowiada za marketing strategiczny i międzynarodowy. Zawodowo zajmuje się przede wszystkim opracowywaniem strategicznych planów marketingowych, badaniami marketingowymi na szczeblu strategicznym, kontrolą eksportu oraz zarządzaniem ryzykiem strategicznym a także projektami wejścia na nowe rynki międzynarodowe. Michał Dziekoński jest absolwentem Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej  w Katowicach, przez krótki czas pełnił funkcję asystenta w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych AE Katowice, a w latach 2002-2003 ukończył program the Advanced Certificate in Marketing (kurs CIM na poziomie zaawansowanym), jako pierwszy w Polsce zdając cztery egzaminy w jednej sesji. Uczestniczył dodatkowo
w miesięcznym programie Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando (Floryda, USA), ukończył także program trenerski i studia podyplomowe z zakresu zarządzania zespołami organizowany przez firmę Training Partners i szkołę GWSH.
W projektach szkoleniowych jest zwolennikiem aktywnych metod szkolenia – m.in. warsztatów z planów marketingowych w Excelu i autorskich gier strategicznych Marketing Game oraz Research Project. Jest współautorem książki Wskaźniki marketingowe – pierwszego w Polsce praktycznego przewodnika po narzędziach kontroli działań marketingowych. Systematycznie publikuje także w czasopismach marketingowych, przede wszystkim w miesięczniku Marketing w Praktyce, a od 2005 roku jest ekspertem i autorem pytań z zakresu marketingu w konkursie „Grasz  o staż”.

Formularz zgłoszeniowy/zgłoszenie prosimy przesłać na nr faksu 022 499 47 45
Zgłaszamy udział w warsztatach: „Efektywność Marketingu Poziom I – Controlling działań rynkowych z wykorzystaniem wskaźników marketingowych”

Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia
 
Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264141 osób odwiedziło tą stronę.