Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


SKUTECZNE PRZEKONYWANIE - czyli techniki wpływu i manipulacji w praktyce
 
Termin szkolenia: do uzgodnienia 
 
Opis szkolenia:
 
Dzień 1
  1. Przekonania jako czynnik warunkujący skuteczną perswazję
  2. Założenia operacyjne skutecznej perswazji
    1. 6 założeń warunkujących skuteczną perswazje, negocjacje oraz sprzedaż;
  3. Prawa perswazji
    1. 8 niepodważalnych praw perswazji - przegląd
    2. kryteria warunkujące skuteczne wykorzystywanie poszczególnych praw perswazji;
    3. jak wykorzystać prawa perswazji i wynikające z nich strategie w skutecznym wywieraniu wpływu, negocjacjach, sprzedaży oraz obsłudze Klientów;
  4. Dobry kontakt i jego wykorzystanie w procesie perswazyjnym
    1. strategia budowy kontaktu jako podstawowy czynnik warunkujący skuteczną perswazję
    2. niezauważalne metody budowania dobrego kontaktu (sympatii i zaufania)
    3. prowadzenie do zamierzonego celu perswazyjnego jako następstwo dobrego kontaktu
  5. Modele odwzorowywania rzeczywistości i ich wpływ na komunikacje perswazyjną
    1. mapy świata i ich wpływ na skuteczną perswazje
    2. systemy reprezentacyjne (wzrok, słuch, kinestetyka) i ich wpływ na komunikacje;
    3. jak rozpoznawać dominujący system reprezentacyjny u naszego rozmówcy;
    4. jak wykorzystać wiedzę na temat dominującego systemu reprezentacji do osiągnięcia zamierzonego celu perswazyjnego.

Dzień 2

  1. Metaprogramy – czyli jak motywować Klientów do realizacji pożądanych
  2. Język perswazji
    1. pojęcie świadomości oraz podświadomości;
    2. magiczne słowa języka perswazji
    3. jak wykorzystywać wiedzę o umyśle człowieka do osiągania założonych celów perswazyjnych;
    4. czym są ukryte założenia, (struktura płytka oraz głęboka nadawanych komunikatów);
    5. rodzaje ukrytych założeń oraz ich wykorzystanie do realizacji celów perswazyjnych
    6. czym są implikacje;
    7. rodzaje implikacji oraz ich skuteczne wykorzystanie do tworzenia perswazyjnych struktur lingwistycznych;
  3. Stany emocjonalne Klientów i ich wpływ na skuteczność perswazji
    1. pożądane stany emocjonalne Klientów w procesie komunikacji perswazyjnej
    2. aktywizacja pożądanych stanów emocjonalnych
    3. kotwiczenie pożądanych stanów emocjonalnych
    4. kotwiczenie zasobów
Prowadzący:
Konrad Pankiewicz
 
Od 7 lat związany zawodowo z marketingiem i sprzedażą. Trener NLP, założyciel agencji interaktywnej - Adv.pl oraz agencji marketingu mobilnego adMobile. Wykładowca w Marketing Communication Academy. Członek Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego, Business Centre Club oraz Międzynarodowego Stowarzyszenia Reklamy w Polsce.
Pracował dla takich firm/marek jak: Procter&Gamble, Nestle Polska, Jutrzenka S.A., Polifarb Cieszyn-Wrocław, JVC Polska, Telefonia Dialog, Mastercook (Wrozamet S.A.), Men’sHealth, Canon Polska, Centertel S.A., Wydawnictwo MURATOR., BRE Bank, LUKAS Bank, GETIN Bank.

Wraz z zespołem znakomitych specjalistów współtworzył strategie marketingowo-sprzedażowe, zdobywające nagrody w konkursach marketingu bezpośredniego (Boomerang 2004, Boomerang 2005, Webstarfestival 2005, Web Marketing Association 2006, Golden Arrow 2006).

Był osobiście szkolony przez takie sławy perswazji, sprzedaży i rozwoju osobistego jak Kevin Hogan, Anthony Robbins, Brian Tracy, Robert Dilts.

Specjalizuje się w wykorzystaniu neurolingwistycznych strategii wpływu i manipulacji do tworzenia niezwykle skutecznych modeli sprzedaży i marketingu 

 
Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia 

W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264082 osób odwiedziło tą stronę.