Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


AKADEMIA PROGRAMÓW LOJALNOŚCIOWYCH
 
Termin szkolenia: do uzgodnienia
 
I dzień
 
Gra symulacyjna LOYALTY CUSTOMERS

Szkolenie ma charakter ćwiczenia praktycznego budowania programów budujących lojalność klientów a także usprawniania ich obsługi. Uczestnicy gry  w okresie kilku kwartałów mają za zadanie zbudowanie sprawnego systemu sprzedaży, pozwalającego na jak największe korzyści wynikające z utrzymania na dłużej klientów.
 
  1. Pierwszy etap symulacji
    1. budowanie bazy klientów
    2. ocena potencjału lojalności
  2. Drugi etap symulacji
    1. przygotowanie programów lojalnościowych
    2. budowanie systemów obsługi klienta
  3. Trzeci etap symulacji
    1. wdrażanie programów lojalnościowych
    2. budowanie przewagi konkurencyjnej poprzez obsługę klienta
  4. Czwarty etap symulacji
    1. podsumowanie wyników budowania lojalności klienta
    2. ogłoszenie wyników gry
II dzień
  1. Zarządzanie programem lojalnościowym
    1. Strategiczny plan programu lojalnościowego
    2. Badania marketingowe dla programów   lojalnościowych
    3. Operacyjne zarządzanie programem lojalnościowym  i narzędzia
    4. Wdrażanie i kontrola programu lojalnościowego
    5. Wartość klienta i jej obliczanie (RFM, CLV)
  2. Psychologiczne uwarunkowania relacji z klientem
    1. satysfakcja a lojalność klientów
    2. rola epizodów krytycznych w programach  lojalnościowych
    3. psychologia komunikacji z klientem ? jak często i w  jaki sposób?
  3. Bazy danych, CRM i Internet w programach lojalnościowych
    1. systemy CRM a programy lojalnościowe ? efektywność
    2. wykorzystanie Internetu w programach lojalnościowych
    3. inne narzędzia IT w programach lojalnościowych
  4. Uwarunkowania prawne programów lojalnościowych
    1. ustawa o ochronie danych osobowych ?
    2. najważniejsze elementy
    3. ograniczenia prawne konkursów i loterii
    4. praktyczne wzory umów
  5. Ludzie  kluczowy czynnik sukcesu programów lojalnościowych
    1. rola satysfakcji pracowników w budowaniu lojalności  klienta
    2. program lojalnościowy a praca zespołowa
    3. standaryzacja i mystery shopping a lojalność klientów
  6. Zintegrowane zarządzanie programem lojalnościowym
    1. zanim wdrożymy program w życie... czyli check-list
    2. zarządzanie kryzysami w programach lojalnościowych
    3. specyfika programów lojalnościowych B2B i B2C
    4. fikcyjne i prawdziwe budowanie lojalności klienta ?
 
Prowadzący:
Michał Dziekoński
 
marketer-praktyk, konsultant i trener - koordynuje od strony merytorycznej programy the Chartered Institute of Marketing w Grupie Questus, prowadząc m.in. zajęcia z bloków: Marketing Research and Information oraz Marketing Management in Practice.
 
Z marketingiem związany jest od samego początku kariery zawodowej –aktualnie jako Chief of Marketing Section w jednej z większych firm, gdzie odpowiada za marketing strategiczny i międzynarodowy. Zawodowo zajmuje się przede wszystkim opracowywaniem strategicznych planów marketingowych, badaniami marketingowymi na szczeblu strategicznym, kontrolą eksportu oraz zarządzaniem ryzykiem strategicznym a także projektami wejścia na nowe rynki międzynarodowe.
 
Michał Dziekoński jest absolwentem Katedry Marketingu Akademii Ekonomicznej
w Katowicach, przez krótki czas pełnił funkcję asystenta w Katedrze Badań Rynkowych i Marketingowych AE Katowice, a w latach 2002-2003 ukończył program the Advanced Certificate in Marketing (kurs CIM na poziomie zaawansowanym), jako pierwszy w Polsce zdając cztery egzaminy w jednej sesji. Uczestniczył dodatkowo w miesięcznym programie Marketing Training w Siemens Westinghouse w Orlando (Floryda, USA), ukończył także program trenerski i studia podyplomowe z zakresu zarządzania zespołami organizowany przez firmę Training Partners i szkołę GWSH.
 
W projektach szkoleniowych jest zwolennikiem aktywnych metod szkolenia – m.in. warsztatów z planów marketingowych w Excelu i autorskich gier strategicznych Marketing Game oraz Research Project. Jest współautorem książki Wskaźniki marketingowe – pierwszego w Polsce praktycznego przewodnika po narzędziach kontroli działań marketingowych. Systematycznie publikuje także w czasopismach marketingowych, przede wszystkim w miesięczniku Marketing w Praktyce, a od 2005 roku jest ekspertem i autorem pytań z zakresu marketingu w konkursie „Grasz  o staż”.
 
Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia

W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264087 osób odwiedziło tą stronę.