Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


JAK ZBUDOWAĆ RELACJE ZA POŚREDNICTWEM INTERNETU ?

Czyli wszystko o tym, jak skuteczne wykorzystać Internet do kreowania wizerunku, budowania lojalności oraz kształtowania relacji z otoczeniem (klientami, mediami, inwestorami, pracownikami czy społecznością lokalną).

1. InternetPR - kreowanie wizerunku i reputacji w sieci
        
Termin szkolenia: do uzgodnienia
 
2. Kształtowanie lojalności w sieci
 
Termin szkolenia: do uzgodnienia
 

Szczegółowe programy szkoleń:
 
Internet PR- kreowanie wizerunku i reputacji w sieci
 
  1. Fundamenty InternetPR 
    1. dlaczego InternetPR? - Znaczenie Internetu dla kreowania wizerunku
  2. InternetPR a serwis internetowy
    1. funkcja wizerunkowa serwisu internetowego - przykłady i narzędzia
    2. internetPR w serwisie firmowym
    3. dedykowane serwisy wizerunkowe – jak i kiedy angażować się w projekt
  3. E-media relations – czyli wszystko o komunikowaniu się z dziennikarzami poprzez Internet
    1. media relations w Internecie - Co? Jak? I z kim?
    2. news prasowy w Internecie – jak pisać, jak wysłać i do kogo?
  4. Narzędzia Internet PR w komunikacji zewnętrznej i wewnętrznej
    1. firmowanie treści
    2. dostarczanie treści
    3. komunikacja dwustronna
    4. promowanie treści
    5. narzędzia służące wywoływaniu zaangażowania      
  5. Narzędzia Internet PR w komunikacji wewnętrznej
    1. intranet – funkcje i narzędzia wizerunkowe - przykłady
    2. wewnętrzne e-biuletyny
    3. case studies
  6. Społeczności internetowe
    1. liderzy opinii - znaczenie, identyfikacja, jak wykorzystać ich potencjał?
    2. społeczności internetowe - praktyczne zastosowanie
    3. case studies
  7. Zarządzanie projektem Internet PR
    1. zarządzanie projektem internetPR
    2. kompleksowe projekty internetPR + case studies
    3. komunikacja kryzysowa - black PR w sieci + case study
    4. monitoring treści w Internecie + case study
    5. narzędzia wirusowe + case study
23 maja 2006 r.
Kształtowanie lojalności w sieci.
 
  1. Relacja w Internecie – o co chodzi?
  2. Narzędzia lojalnościowe w serwisie internetowym
    1. „Skracanie dystansu” – blogi korporacyjne i podcasty
    2. aplikacje do obsługi klienta
    3. identyfikacja i personalizacja
    4. cykliczna komunikacja - e-biuletyn/ newsletter
    5. dostarczenie unikalnej wartości
    6. case studies
  3. Wskaźniki mierzenia lojalności klienta na www
    1. wskaźnik śliskości
    2. wskaźnik lepkości
    3. wskaźniki tradycyjne i ich znaczenie z punktu widzenia lojalności
  4. Skuteczny marketing bezpośredni w sieci
    1. e-mail marketing - zasady tworzenia, formy, skuteczność
    2. sampling
    3. kontakt on-line
    4. case studies
  5. Lojalność w Internecie
    1. rodzaje programów lojalnościowych w Internecie
    2. podstawowe zasady i pułapki przygotowania internetowego programu lojalnosciowego
    3. case studies
  6. Budowanie relacji z partnerami i pracownikami
    1. programy lojalnościowe dla partnerów handlowych
    2. e-narzędzia służące budowaniu relacji z pracownikami
    3. case studies
Prowadzący:
Dr. Grzegorz Mazurek
 
Niezależny konsultant, praktyk e-marketingu i internetPR. Od 2000 roku związany z branżą internetową. Podczas pracy jako Project Manager w K2 Internet SA– wiodącej agencji interaktywnej w Polsce był odpowiedzialny za szereg projektów
e-marketingowych i internetPR dla takich marek jak m.in.: Nokia, IKEA, Michelin, PZU Życie czy Eden. Zajmował się również PRem oraz komunikacją marketingową firmy. Przed dołączeniem do K2, współtworzył bankowość internetową Kredyt Banku S.A., zajmując się również
e-marketingiem. Obecnie realizuje projekty doradcze z obszaru marketingu internetowego dla wielu marek krajowych i międzynarodowych. Na swoim koncie ma kilkadziesiąt publikacji na temat e-marketingu i InternetPR we wszystkich renomowanych marketingowych magazynach specjalistycznych, tj. Brief, Marketing w Praktyce, Modern Marketing, ePR.pl czy Wirtualne Media. Prelegent i trener w szkoleniach i wykładach organizowanych przez m.in. Questus, Institute for International Research, Stowarzyszenie Marketingu Bezpośredniego czy Instytut Zarządzania. Wykładowca Wyższej Szkoły Przedsiębiorczości i Zarządzania im. Leona Koźmińskiego w Katedrze Marketingu. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego oraz Internet Society Poland.
 

Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia

W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.




Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264136 osób odwiedziło tą stronę.