Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


SZTUKA PROFESJONALNEJ PREZENTACJI

Celem zajęć jest zapoznanie uczestników z zasadami i technikami prezentacji mających na celu przekonywanie kogokolwiek (klientów, przełożonych, kooperantów itd.) do czegokolwiek oraz kreowanie pozytywnego wizerunku własnego oraz wizerunku firmy w oczach odbiorcy. Zasady te służą temu, aby przyciągnąć uwagę odbiorców, wzbudzić w nich zainteresowanie i zrobić jak najlepsze wrażenie służące przekonaniu do prezentowanych treści.
 
Niezwykle istotne jest także wiarygodne, zrozumiale i w efekcie przekonywujące przekazywanie określonych treści do audytorium.
 
Szczególny nacisk zostanie w programie położony na to, jak dostosować różne techniki prezentacyjne do preferencji odbiorców tak, aby osiągać bardzo ważne cele wizerunkowo-handlowe prowadzonych prezentacji.
Korzyści dla uczestników szkolenia
  • Jak przygotować się do prezentacji?
  • Jak ułożyć ramy prezentacji aby można było elastycznie dostosować ją do preferencji słuchaczy?
  • Jak opanować tremę?
  • Jak i od czego zacząć prezentację?
  • Jak mówić o skomplikowanych rzeczach?
  • Jak mówić werbalnie i niewerbalnie?
  • Jakie stosować środki perswazji?
  • Jak posługiwać się pomocami prezentacyjnymi?
  • Jak radzić sobie w trudnych sytuacjach (wrogi słuchacz, nagłe trudności itp.)?
Termin szkolenia: do uzgodnienia
 
Opis szkolenia:
 
Dzień 1
  1. Zaplanowanie prezentacji
    1. analiza audytorium i cele prezentacji
    2. ramowy układ prezentacji (w tym: przygotowanie argumentacji)
    3. dobór pomocy prezentacyjnych
    4. miejsce i czas prezentacji (w tym: pomieszczenie)
  2. Przygotowanie się do wystąpienia
    1. nastawienie prezentera i praca nad sobą
    2. metody zwalczania tremy
    3. wygląd prezentera
  3. Akcja! Prowadzenie prezentacji
    1. start prezentacji - swobodne nawiązywanie kontaktu z odbiorcami
    2. pewność siebie – jak ją budować?
    3. komunikacja werbalna
      • język
      • sposób mówienia
      • głos prezentera
  4. Mowa ciała
    1. podstawowe zasady i użycie technik
    2. interpretacja zachowań słuchaczy
  5. Samokontrola- panowanie nasd sobą w trudnych sytuacjach
  6. Odpowiadanie na pytania słuchaczy
    1. słuchanie
    2. metody odpowiadania na zastrzeżenia słuchaczy
  7. Posługiwanie się pomocami
 
Trening ma postać intensywnego warsztatu.
 
Uczestnicy otrzymują odpowiednią dawkę informacji teoretycznych o tym, jak należy przygotować prezentację i jakie są najważniejsze zasady i techniki jej prowadzenia.
Najważniejszym elementem szkolenia jest praktyczny trening. Na dwudniowej sesji każdy uczestnik wykonuje dwie prezentacje przed całym audytorium. Te prezentacje są dokładnie oceniane. W tym celu używana jest także kamera video.
 
Co ważne ocena prezentacji osób szkolonych jest prowadzona w sposób pozytywny. Chodzi o to, aby każdy uczestnik otrzymał jak najwięcej praktycznych wskazówek na swój temat, ale w taki sposób by nie poczuł się urażony i zniechęcony do dalszych prezentacji
 
Prowadzący:
dr Mariusz Trojanowski
 
Adiunkt w Katedrze Marketingu Wydziału Zarządzania Uniwersytetu Warszawskiego.
 
Absolwent Zarządzania UW, stypendysta Harvard Business School (Colloquium on Participant-Centered Learning) w USA oraz Uniwersytetu RUCA w Antwerpii, w czasie którego współpracował z Direct Marketing Research Center w Gandawie. Ukończył „Postgraduate Training for Management Programme” w Centrum Kształcenia Menedżerów w Warszawie.
 
Praktykę konsultacyjną z zakresu marketingu rozpoczął w 1992 roku w międzynarodowym zespole International Team for Company Assistance w Warszawie. Od tego czasu kontynuuje prace szkoleniowe i doradcze w obszarze marketingu, marketingu bezpośredniego i sprzedaży.
 
Specjalizuje się w marketingu usług i jego narzędziach BTL-owych (głównie marketing bezpośredni i jego instrumenty), prezentacjach firmowych, technikach handlowych i obsłudze klienta oraz w budowie strategii marketingowych i PRowych.
 
Jest członkiem Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego oraz członkiem Rady Konsultantów wydawnictwa Wiedza i Praktyka.
 
Wybrani klienci to mi.in.: Bank Śląski, Raiffeisen Bank, Pekao S.A., PKO BP, PZU, Warta, Goodyear Dunlop Polska, Orbis, Commercial Union, LOT, PKN Orlen, Ministerstwo Gospodarki, Bertlelsmann Media, Bayer AG, Hortex, ABB, Scania, TBM Toshiba i inni.
 
Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia

W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.
 



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264074 osób odwiedziło tą stronę.