Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


ORGANIZACJA PRACY ZESPOŁU, PODEJMOWANIE DECYZJI
 
Termin szkolenia: do uzgodnienia
 
Opis szkolenia:
  1. Zasady  sprawnego  działania
    1. istota  działań  zorganizowanych
    2. cykl  działań  zorganizowanych
    3. pojęcie  sprawnego  działania
    4. określenie  celów  i  ich  realizacja
  2. Organizacja  pracy  własnej
    1. istota  i  elementy  pracy  własnej
    2. uwarunkowania  osobowościowe
    3. wpływ  metod  pracy  własnej  na  organizację  pracy  zespołu
    4. metody  doskonalenia  pracy  własnej
    5. planowanie  pracy
  3. Organizacja  pracy  zespołu
    1. integracja  i  funkcjonowanie  zespołu  zadaniowego
    2. zasady  umacniania  produktywności  i  żywotności  zespołu  zadaniowego
    3. zasady  organizacji  pracy  zespołu
  4. Proces  podejmowania  decyzji
    1. podstawowe  pojęcia  i  definicje
    2. rola  decyzji  w  zarządzaniu
    3. metody  i  techniki  pomocne  w  podejmowaniu  decyzji
    4. przebieg  podejmowania  decyzji
      • opis  problemu,  określenie  celu
      • zbieranie  informacji,  dobór  kryteriów
      • poszukiwanie  rozwiązań
      • wybór  najlepszego  wariantu
      • realizacja  i  ocena
    5. decyzje  indywidualne  i  grupowe

Prowadzący:
Piotr W.Wiśniewski

Specjalista  w  zakresie  organizacji  i  zarządzania, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi,  procesów  informacyjno - decyzyjnych, negocjacji,  funkcjonowania  administracji  publicznej  oraz  organizacji  i  metodyki  kształcenia  kadr. Prezes ( właściciel ) firmy doradczo -szkoleniowej KPW - konsulting. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji.  Współzałożyciel  Mazowieckiego     Polsko - Amerykańskiego  Klubu  Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich.  Ekspert  firm  konsultingowych,  wykładowca  polskich  i  międzynarodowych  szkół  menadżerskich. 
Prakseolog. Absolwent  Wydziału  Zarządzania  Uniwersytetu  Warszawskiego,  Institut  International  d'Administration  Public  w  Paryżu,  School  of  Business  Univercity  of  Wisconsin - Madison.
Karierę zawodową rozpoczynał jako pracownik naukowy, min in. były  pracownik  Instytutu  Administracji  i  Zarządzania,  oraz  Instytutu  Organizacji  Zarządzania  i  Doskonalenia  Kadr. Potem na stanowiskach kierowniczych w kilku firmach handlowych. Obecnie łączy dorobek naukowy z doświadczeniem praktycznym, jako konsultant i trener.Autor  szeregu  ekspertyz  organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych.  Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych, oraz popularyzatorskich.

Posiada  duże  doświadczenie  praktyczne  w  prowadzeniu  zajęć  dydaktycznych dla osób dorosłych i  doradztwa  organizacyjnego - w tym  również  metodami  uczestniczącymi, jak również  w projektowaniu, przygotowaniu i organizowaniu takich typów działalności.

Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia

W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.
 



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264105 osób odwiedziło tą stronę.