Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


NOWOCZESNY MENEDŻER W ORGANIZACJI
 
Termin szkolenia: do uzgodnienia
 
Opis szkolenia:
  1. Jak skutecznie komunikować się z pracownikami
    1. podstawowe zasady komunikacji w zarządzaniu
    2. proces i poziomy komunikacji interpersonalnej
    3. jak mówić i aktywnie słuchać – wykorzystywanie komunikacji dwukierunkowej w codziennej praktyce
    4. techniki poprawiające porozumiewanie się – rozwijanie precyzji w komunikacji
    5. jak rozpoznać własny styl komunikacyjny i dostosować go do potrzeb kontaktów z pracownikami
    6. prowadzenie trudnych rozmów z pracownikami – zasady przekazywania konstruktywnej krytyki
  2. Komunikacja w zespole pracowników
    1. zasady efektywnej komunikacji w zespole pracowników
    2. jak pokonywać bariery w komunikacji na poziomie zespołu i organizacji
  3. Jak umiejętnie współpracować z zespołem pracowników
    1. wykorzystanie procesów grupowych w zarządzaniu zespołem
    2. jak rozpoznać strukturę grupy i zasady jej funkcjonowania
    3. podejmowanie decyzji w grupie – jak mogą Państwo uniknąć pułapek w zespołowym podejmowaniu decyzji
    4. umiejętności menedżerskie w zarządzaniu zespołem
    5. cechy osobowościowe menedżera – style kierowania
    6. identyfikacja własnego stylu kierowania
  4. Jak wykorzystać wyznaczanie i delegowanie zadań w kierowaniu zespołem
    1. wykorzystanie zarządzania przez cele w kierowaniu podwładnymi
    2. jak przekazywać zadania i dopasowywać je do kompetencji podwładnych
    3. monitoring i ocena wykonania zadania przez pracownika
    4. jak postępować w przypadku, gdy Państwa pracownicy nie wywiązują się z powierzonych im zadań
    5. kiedy delegowanie zadań może stać się czynnikiem motywującym a nie frustrującym
    6. jaki wpływ ma wyznaczanie celów w przedsiębiorstwie na Państwa pracę na stanowisku menedżera – kultura organizacyjna grupy i firmy
  5. W jaki sposób motywować pracowników
    1. rola menedżera w motywowaniu pracowników
    2. jakie wartości i czynniki motywują Państwa pracowników
    3. wykorzystanie pozamaterialnych sposobów motywowania – wykrywanie potrzeb personelu
    4. doskonalenie umiejętności pracowników jako czynnik motywujący

Prowadzący:
Piotr W.Wiśniewski

Specjalista  w  zakresie  organizacji  i  zarządzania, marketingu, zarządzania zasobami ludzkimi,  procesów  informacyjno - decyzyjnych, negocjacji,  funkcjonowania  administracji  publicznej  oraz  organizacji  i  metodyki  kształcenia  kadr. Prezes ( właściciel ) firmy doradczo -szkoleniowej KPW - konsulting. Prezes Fundacji Rozwoju Kultury Negocjacji.  Współzałożyciel  Mazowieckiego     Polsko - Amerykańskiego  Klubu  Przedsiębiorczości, były wiceprezes Klubu Przedsiębiorców Polskich.  Ekspert  firm  konsultingowych,  wykładowca  polskich  i  międzynarodowych  szkół  menadżerskich. 
Prakseolog. Absolwent  Wydziału  Zarządzania  Uniwersytetu  Warszawskiego,  Institut  International  d'Administration  Public  w  Paryżu,  School  of  Business  Univercity  of  Wisconsin - Madison.
Karierę zawodową rozpoczynał jako pracownik naukowy, min in. były  pracownik  Instytutu  Administracji  i  Zarządzania,  oraz  Instytutu  Organizacji  Zarządzania  i  Doskonalenia  Kadr. Potem na stanowiskach kierowniczych w kilku firmach handlowych. Obecnie łączy dorobek naukowy z doświadczeniem praktycznym, jako konsultant i trener.Autor  szeregu  ekspertyz  organizacyjnych, kierownik i wykonawca projektów badawczych i doradczych.  Autor kilkunastu opracowań i publikacji naukowych, oraz popularyzatorskich.

Posiada  duże  doświadczenie  praktyczne  w  prowadzeniu  zajęć  dydaktycznych dla osób dorosłych i  doradztwa  organizacyjnego - w tym  również  metodami  uczestniczącymi, jak również  w projektowaniu, przygotowaniu i organizowaniu takich typów działalności.

Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia

W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264131 osób odwiedziło tą stronę.