Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


ZARZĄDZANIE CZASEM I CELAMI

Termin szkolenia: do uzgodnienia

Opis szkolenia:

  1. Istota zarządzania czasem
    1. Socjopsychologiczne uwarunkowania postrzegania czasu
    2. Organizacja czasu jako podstawa sprawnego działania
    3. Gospodarowanie czasem
  2. Zasady sprawnego działania
    1. Istota działań zorganizowanych
    2. Cykl działań zorganizowanych
    3. Pojęcie sprawnego działania
  3. Organizacja pracy własnej
    1. Istota i elementy pracy własnej
    2. Uwarunkowania osobowościowe
    3. Wpływ metod pracy własnej na organizację pracy zespołu
    4. Metody doskonalenia pracy własnej
    5. Planowanie pracy
  4. Zarządzanie czasem
    1. Planowanie działań
    2. Eliminowanie pułapek czasowych
    3. Ustalanie indywidualnego rytmu pracy
    4. Tydzień, miesiąc, rok – planowanie krótko- i długoterminowe
  5. Przyczyny niesprawności zarządzania czasem
    1. Przeciążenie pracą (syndrom nadgodzin)
    2. Czynniki zakłócające
    3. Przyczyny odwlekania działań

Ćwiczenia indywidualne mające na celu poznanie jakie są:

  1. istota i elementy pracy własnej
  2. uwarunkowania osobowościowe do działania zorganizowanego
  3. zależności i wpływ metod pracy własnej na organizację pracy zespołu
  4. metody doskonalenia pracy własnej
  5. zasady planowania pracy
  6. wyznaczanie celów i zadań podwładnym
 
Autodiagnoza: typowe przejawy niesprawności w gospodarowaniu czasem ze strony menedżera i zespołu
 
Ćwiczenia i zadania indywidualne i grupowe obejmujące metody zarządzania czasem menedżera i zespołu, a w szczególności:
  1. poznanie przyczyn marnowania czasu,
  2. zasady organizacji pracy własnej (działanie na własnym przykładzie),
  3. zasady samokierowania,
  4. zasady kontroli pracy własnej i wykorzystania czasu pracy własnej i podwładnych
zbudowane na zasadzie koszyka zadań, pracy z kalendarzem oraz metod pozwalających na zwiększenie efektywności planowania i wykonywania zadań.
 
 
Prowadzący: 
Izabella Gielnicka - trener, doradca. Absolwentka Szkoły Głównej
Handlowej, menedżerskie doświadczenie zdobyła m.in. w Krajowej Izbie
Gospodarczej (na stanowisku: główny specjalista ds. programów zagranicznych)
i Wirtualnej Internetowej Akademii Biznesu (na stanowisku: Dyrektor ds.
Programowych); Były trener Krajowej Izby Gospodarczej przy programie PHARE.
Prowadzi własne, autorskie zajęcia z zakresu zarządzania i zarządzania
międzynarodowego. Doradzała i szkoliła m.in. Kredyt Bank, zarząd Mostostalu
Zabrze, Żagiel S.A.,PTK Centertel, British & American Tobacco, Ernst & Young -
D. Janczak i Wspólnicy, Nissan Poland Ltd., Sołtysiński Kawecki & Szlęzak,
Doradcy Prawni, Jabil Sp. z o.o., Merck S.A. Zawodowa specjalizacja: szeroko
rozumiane komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem: kultura
organizacyjna, techniki sprzedaży; komunikacja interpersonalna związana z
odpieraniem argumentów, radzeniem sobie z agresywnymi pytaniami.


Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia


W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264144 osób odwiedziło tą stronę.