Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


TECHNIKI WYWIERANIA WPŁYWU W RELACJACH BIZNESOWYCH
 
Termin szkolenia: do uzgodnienia
 
Opis szkolenia:
 
Dzień 1 - Wywieranie wpływu w relacjach biznesowych
  1. Manipulacje i chwyty w negocjacjach – techniki komunikacji werbalnej i techniki oddziaływania pozawerbalnego
  2. Trudne relacje i sytuacje negocjacyjne
  3. Typologia negocjatorów manipulatorów
  4. Umiejętność weryfikowania wypowiedzi partnerów negocjacyjnych oraz reagowania adekwatnie do tego, co zostało powiedziane
  5. Diagnozowanie sposobu komunikowania się partnerów negocjacyjnych 
  6. Kontrolowanie rozmowy podczas negocjacji jako element wysokiej skuteczności oddziaływania
  7. Strategie odpowiadania na trudne pytania, czyli jak nie dać się sprowokować, zachowując przewagę negocjacyjną
  8. Bariery komunikacyjne stosowane podczas negocjacji, by wytrącić rozmówcę z równowagi i zawrzeć transakcję na własnych warunkach

Dzień 2 - Taktyki antymanipulacyjne

  1. Sposoby obrony przed niepożądanym wpływem i manipulacją ze strony rozmówcy
  2. Przeciwwaga
  3. Symulacje
  4. Sterowanie emocjami i skuteczne oddziaływania za pomocą przekazu niewerbalnego
  5. Umiejętność wzbudzania motywacji i odgrywania roli doradcy
  6. Jak najskuteczniej osiągnąć sukces mając na uwadze interesy rozmówcy
  7. Typy osobowości, czyli poszukiwanie kodu dostępu
  8. Pozytywne sterowanie zachowaniem w celu osiągnięcia obopólnie korzystnych celów
Prowadzący:
Izabella Gielnicka 
 
Trener, doradca. Absolwentka Szkoły Głównej Handlowej, menedżerskie doświadczenie zdobyła m.in. w Krajowej Izbie Gospodarczej (na stanowisku: główny specjalista ds. programów zagranicznych) i Wirtualnej Internetowej Akademii Biznesu (na stanowisku: Dyrektor ds. Programowych);
 
Były trener Krajowej Izby Gospodarczej przy programie PHARE.
Prowadzi własne, autorskie zajęcia z zakresu zarządzania i zarządzania międzynarodowego. Doradzała i szkoliła m.in. Kredyt Bank, zarząd Mostostalu Zabrze, Żagiel S.A.,PTK Centertel, British & American Tobacco, Ernst & Young - D. Janczak i Wspólnicy, Nissan Poland Ltd., Sołtysiński Kawecki & Szlęzak, Doradcy Prawni, Jabil Sp. z o.o., Merck S.A.
 
Zawodowa specjalizacja: szeroko rozumiane komunikowanie się przedsiębiorstwa z otoczeniem: kultura organizacyjna, techniki sprzedaży; komunikacja interpersonalna związana z odpieraniem argumentów, radzeniem sobie z agresywnymi pytaniami.
 
Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia
 
Cena obejmuje:
Udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach

     



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264083 osób odwiedziło tą stronę.