Strona główna

Poleć znajomym

Drukuj
Jeżeli chcesz otrzymywać informację o nowych szkoleniach wpisz swój adres
e-mail


E-MARKETING - Jak skutecznie budować swoją obecność w Internecie: technologia, komunikacja z klientami, budowanie przewagi konkurencyjnej, zwiększenie skuteczności działań marketingowych.

Termin szkolenia: do uzgodnienia

Opis szkolenia:

Dzień 1 (godz. 9:00-17:00)
  1. Wprowadzenie - kierunki i tendencje rozwoju Internetu w Polsce
  2. Jak budować obecność firmy w sieci
    1. Strategia firmy a e-marketing
    2. E-branding
    3. Metody skutecznego budowania obecności w Internecie
    4. Etapy realizacji projektów internetowych
  3. Jak zbudowana jest strona WWW
    1. Technologie internetowe dla laików w pigułce
    2. Adres internetowy i pozycjonowanie
    3. Kluczowe elementy serwisu: struktura, projekt graficzny, nawigacja, treść, mechanizmy i moduły
    4. System zarządzania treścią serwisu WWW czyli Content Management System
    5. Case study i ćwiczenia
  4. Treści serwisów — sukces albo porażka strony WWW
    1. Treść serwisu: tekst czy strategia komunikacji
    2. Jak przygotować treść do serwisu
    3. Zasady pisania tekstów do Internetu (strona WWW, newsletter, PR news w sieci)
    4. Case study
  5. Intranet — internetowy marketing wewnętrzny
    1. Budowanie komunikacji wewnętrznej w intranecie
    2. Usprawnij sieciowo swoją firmę — przykłady
  6. Extranet — szczególna platforma komunikacji z partnerami i klientami
  7. E-commerce
    1. Obraz rynku e-commerce w Polsce
    2. Jak zarabiać w Internecie
    3. Sposoby płatności w Internecie
    4. Case study i ćwiczenia
Dzień 2 (godz. 9:00-17:00)
 
  1. Badania marketingowe w Internecie
    1. Profil użytkowników Internetu
    2. Czy Internet jest atrakcyjnym medium reklamowym?
    3. Systemy i rodzaje statystyk — jak analizować i interpretować wyniki
    4. Case study
  2. Reklama w Internecie
    1. Rodzaje i formy reklamy internetowej
    2. Zasada budowy reklam interaktywnych
    3. Kampanie tradycyjne i internetowe
    4. Metody pomiaru efektywności kampanii reklamowych w Internecie
    5. Case study
  3. Marketing bezpośredni w Internecie
    1. E-mailing — zasady tworzenia, formy, skuteczność
    2. Newsletter
    3. Contact Centre
    4. Marketing wirusowy
    5. Case study i ćwiczenia
  4. Budowanie społeczności w Internecie
    1. Programy lojalnościowe w Internecie
    2. Blogi, czaty, listy dyskusyjne, konkursy internetowe
    3. Trendy i nowinki
  5. e-PR - jak kształtować wizerunek w sieci
    1. Narzędzia internetowe w e-PR
    2. Monitoring treści w sieci
    3. Komunikacja kryzysowa w sieci
    4. Dziennikarz to też internauta
    5. Case study
  6. Prawo w sieci
    1. Prawo autorskie w Internecie
    2. Prawo bazy danych
    3. Ochrona danych osobowych
    4. Ćwiczenia
Prowadzący:
Marek Marchut

Z wykształcenia dziennikarz (ATK Warszawa), od 1996 roku zajmuje się marketingiem. Doświadczenie zawodowe zdobywał pracując na stanowiskach kierowniczych w działach marketingu kilku firm: agencji informacyjnej KAI (kierownik działu marketingu), banku BGŻ S.A. (naczelnik w Departamencie Marketingu – wdrożenie dwóch portali oraz serwisów produktowych – w tym bankowości internetowej, uruchomienie call center, opracowanie strategii bankowości detalicznej Integrum BGŻ, badania marketingowe), agencji reklamowej (strateg, Dyrektor Działu Obsługi Klienta). Obecnie jest odpowiedzialny za prowadzenie projektów internetowych dla klientów agencji SUPERMEDIA Interactive.  Trener
 
Koszt udziału w szkoleniu:
do uzgodnienia

W ramach szkolenia oferujemy:
udział w szkoleniu, materiały drukowane, certyfikat uczestnictwa, lunch, kawa/herbata/napoje/przekąski w przerwach.
 
 
 



Copyright © pro | consulting Od 27.10.2006 r 264125 osób odwiedziło tą stronę.